събота, 2 януари 2010 г.

Kрава ритна Сара Джесика Паркър.


Холивудската прима Сара Джесика Паркър претърпяла инцидент по време на снимките на филма "Къде покриха Морган?". Звездата от "Сексът и градът" била ритната от крава, докато се опитвала да я издои. Режисьорът решил да остави злополучната сцена, за да стане филмът по-комичен. Неопитната Паркър, която цял живот е живяла сред небостъргачите, трудно се справила със сценария и животното усетило колебанието й. И си отмъстило.

"Не се сърдя на кравата" - сподели актристата преди премиерата на филма, който скоро ще гледаме и у нас.
"Тя не е виновна. Аз съм градско чедо и никога не съм си мечтала да яздя кон, да доя крава или да стрелям с пушка. Бях принудена на върша всичко това, защото цял живот съм си мечтала да партнирам на Хю Грант! А изкуството изисква жертви!"


На екрана двамата играят съпрузи от Ню Йорк, които стават свидетели на убийство и са преследвани от наемен убиец. Програма за защита на свидетелите ги праща в планината в щата Уайоминг, където те започват съвършено нов живот, различен от градския. Сара Джесика Паркър се научава да дои крави дори с цената на (истински) ритник. Хю Грант пък се сблъсква с мечока гризли Барт

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

©2009 SNOWMUZIC | by TNB