събота, 12 декември 2009 г.

Хит скандалът Тайгър Уудс в пауза.


Скандалният Тайгър Уудс реши да вземе неопределена пауза и да се оттегли от голфа, след като призна изневярата си за първи път.
Аферата с Ню Йорк хайлайфа Рейчъл Учител доведе до конфронтация със съпругата му.
В изявление той заяви:"Аз съм дълбоко запознат с разочарованието и болката от изневярата, причинени на толкова много хора, най-вече на жена ми и децата, дълбоко съжалявам и искам прошка". "Няма как да поправя нещата, но искам да направя всичко възможно да опитам".
"Бих искал да помоля за разбиране моите фенове, добрите хора от моята фондация, бизнес партньори, мои колеги и конкуренти". "Най-важното сега е да отделям повече време на семеиството и личния живот, да се съсредоточа да съм по добър съпруг, баща и човек".
"Отново да имам неприкосновеност на личния живот на семейството, и съм особенно благодарен на всички онези хора които ми предложиха съчувствие и загриженост по времето на този труден период".

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

©2009 SNOWMUZIC | by TNB